Sunday, November 24, 2013

Jangan menilai seseorang dari luaran

Assalamualaikum warrahmatullahi wabarakuh ya akhi ya ukhti sekalian.


Peringatan untuk diri sendiri yang serba kekurangan juga.Jangan menilai seseorang dari segi luaran fizikalnya.Renung-renungkan..Allahu adakah belum terlambat bagi saya untuk bertaubat? Ya saya tahu selama ini saya suka menilai seseorang dari luaran.Tetapi selalunya saya akan membezakan mereka yang mana sejuk di mata dan sebaliknya.
Sememangnya saya lebih suka lihat yang sejuk di mata :-) Semua orang dilahirkan tidak sempurna termasuklah saya.Jadi,disitulah kelemahan saya.



Wallahualam.Wassalam..

No comments:

Diploma Pengurusan Hartanah

Assalamualaikum wbt Okay kalini nak up entry tentang UPU , beberapa hari lepas result UPU telah pun keluar. Hilang segala nervous semuany...