Tuesday, July 26, 2016

emoji stress

Aku hanya homosapien ,
Yang sentiasa lemah ,
Kadang bertenaga ,
Melompat-lompat ,
Bergelak ketawa ,
Tak ingat dunia .

Aku hanya homosapien ,
Yang sedang stress ,
Pabila Spm makin menghampiri ,
Masa berlalu begitu cepat ,
Kadang aku tertidur 
Di meja belajar
Lampu menyala
Buku terbuka
Mata tertutup
Sedar-sedar
Dah pukul 6 pagi
Bangun
Siap-siap 
Ke sekolah

Di dalam kelas
Aku hanya memerhati
Rakan seperjuangan
Bergelak ketawa
Tak insaf-insaf
Bergosip sana sini
Masih berada di gear reverse
Sedangkan aku sudah di gear dua

Huh baru gear dua dah bangga ?
Siapa cakap aku bangga engko ketuk ketampi 60 kali . 
Orang bagi semangat kata bangga pulak .


No comments:

Diploma Pengurusan Hartanah

Assalamualaikum wbt Okay kalini nak up entry tentang UPU , beberapa hari lepas result UPU telah pun keluar. Hilang segala nervous semuany...