Friday, May 12, 2017

Aku dapat Matriks !!

Assalamualaikum wbt



Hujung bulan lepas , result Matriks keluar and suprisingly I got KMP ,alhamdulillah .

WAIT

Alhamdulillah sebab dapat matriks but at the same time Im so sad .

Yela dalam pilihan matriks pilih KMS , KMPH and KMM as my choices tapi dapat KMP . Jauh benor dia gi hantar ke Perlis .
Dugaan ..

Orang semua cakap tahniah dapat PERLIS , boleh kenal tempat orang bagai .
Tapi diaorang tak tahu apa yang aku rasa , apa yang terkandung dalam isi hatiku .
Jauh tu perlis , macam mana nak balik raya ? Punyalah berangan boleh balik kolej naik LRT/KTM tiap2 minggu atau bulan . Tapi if masuk KMP rasanya cuti sem baru boleh balik .
Tarakk money untuk bayar ETS huhu

Apapun doakan aku dapat UPU UIA sebab dah 3 kali mimpi UIA , nampak tak betapa aku nak masuk UIA ? Haritu lepas result  SPM muka bengkak sebab nangis berhari-hari bila result aku tak lepas syarat kelayakan nak masuk UIA .

Sangkut kat Fizik ngan Bio je kot . Tapi aku degil , aku tetap apply UIA dan UPU . Doakan aku dapat . Aku redha je .

Ni apa yang aku apply time UPU  



Btw CONGRATS TO THOSE YANG DAPAT MATRIKS .

Wassalam

No comments:

Diploma Pengurusan Hartanah

Assalamualaikum wbt Okay kalini nak up entry tentang UPU , beberapa hari lepas result UPU telah pun keluar. Hilang segala nervous semuany...